- AUTOPIESA24 -

GARANȚIE

Conditii de acordare garantie

Certificat de garantie

Prin prezentul certificat de garantie, vanzatorul West Intelligent Services SRL, RO43539980, J5/54/2021, cu sediul in Oradea, B-dul Dacia nr53, bl. AN49, ap.23, ofera garantie pentru produsele vandute conform facturii prezente – denumite in continuare produse.

 CONDITII DE GARANTIE

West Intelligent Services SRL certifica prin prezenta ca produsele comercializate corespund documentatiilor de executie ale producatorilor lucru atestat prin certificatele de calitate emise de catre acestia si corespund normelor europene de calitate conform marcajelor existente pe fiecare produs in parte.

Vanzatorul West Intelligent Services SRL  raspunde numai pentru viciile ascunse ale produselor care sunt imputabile producatorului acestora (viciilor ascunse care constituie erori de fabricatie datorate materialelor folosite sau manoperei care nu au fost observate si nici nu puteau fi observate sau cunoscute de catre cumparatorul produsului prin mijloace obisnuite de verificare), aparute in conditiile utilizarii lor normale potrivit destinatiei produselor si care fac improprie folosirea lor potrivit destinatiei acestora.

Garantia se acorda si este valabila numai in urmatoarele situatii:

1.Garantia se acorda cu conditia montarii produselor intr-o unitate service specializata si autorizata de Registrul Auto Roman potrivit tipului de autovehicul si de lucrarea efectuata.

2.Garantia se acorda numai in conditiile in care sunt respectate instructiunile de depozitare, transport, montaj, si utilizare specifice produsului respectiv, asa cum sunt mentionate  in documentatia tehnica intocmita de producatorul produsului respectiv.

3.Garantia se acorda numai pentru produsul comercializat de vanzator si nu include montajul

 TERMENUL DE GARANTIE

Termenele de garantie acordate pentru produsele comercializate de catre West Intelligent Services SRL, sunt:

1.24 de luni pentru acumulatori, anvelope, alarme auto,

2.18 luni pentru toate celelalte produse cu exceptia urmatoarelor: accesorii auto, curele (distributie, transmisie), elemente de aprindere, toate tipurile de filtre, becuri, stergatoare de parbriz, solutii de spalat parbriz, uleiuri, aditivi, antigel, lichid de frana, deoarece aceste categorii de produse sunt consumabile si nu beneficiaza de garantie.

 Termenul de garantie curge de la data de pe factura de achizitie (data vanzarii)

Durata medie de utilizare al unui produs este cu 30 de zile mai mare decat termenul de garantie al produsului respectiv (conform datelor furnizate de producatori)

 Pentru curele si alte componente ale sistemului de distributie se acorda garantie in conditiile specificate in documentatia producatorului respectiv in limita numarului de kilometri sau a perioadei de timp la care producatorul autovehiculului recomanda schimbarea componentelor sistemului.

 Pentru orice alte produse care au garantie acordata de producator acesta se va acorda pentru termenul stabilit de acesta si in conditiile mentionate in documentatia producatorului.

 GARANTIA LEGALA DE CONFORMITATE

 in cazul in care cumparatorul este un consumator in sensul prevazut de legislatia in vigoare, acesta va beneficia de toate drepturile care sunt recunoscute de Legea nr 449/2003 republicata.

 Aceste drepturi sunt:

1.Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul in care produsul a fost livrat

2.In cazul lipsei conformitatii, vanzatorul va aduce la conformitate produsul fara plata, in primul rand prin reparare. In cazul in care reparatia nu este posibila, vanzatorul va inlocui produsul, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

3.Aducerea produsului la conformitate se va realiza intr-o perioada de 15 zile de la data la care consumatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate in scris, sau a predat produsul vanzatorului pe baza unui proces verbal de predare primire

4.in situatia in care persoana care formuleazaConsumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului daca nu beneficiaza de repararea sau inlocuirea produsului, ori daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila sau fara inconveniente semnificative pentru consumator. Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutionarea contractului daca lipsa conformitatii este minora.

5.Raspunderea vanzatorului privind garantia legala de conformitate poate fi angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 24 de luni de la livrarea produsului. Dupa expirarea acestui termen, consumatorul poate pretinde remedierea sau inlocuirea produselor care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare, in conditiile legii. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata.

6.Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate  in termen de doua luni de la data la care a constatat-o.

7.Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat (la momentul livrarii acestuia cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau lipsei de conformitate)

 PROCEDURA DE FORMULARE A UNEI RECLAMATII

 Produsul care face obiectul unei reclamatii in garantie va fi expediat la sediul West Intelligent Services SRL, B-dul Dacia nr53, bl AN 49, ap 23, Oradea, jud Bihor, impreuna cu urmatoarele documente:

1.Copia dupa factura de achizitie

2.Copie documente de achizitie pana la clientul final in cazul in care produsul nu a fost achizitionat direct de la West Intelligent Service SRL

3.Deviz de montaj la un service autorizat RAR (sa contina felul lucrarilor efectuate, factura pentru serviciile efectuate)

4.Copie certificat de inmatriculare sau Carte de Identitate

5.Nota de constatare tehnica in care este descrisa detaliat defectiunea reclamata. Nota de constatare trebuie sa includa rezultatele obtinute in urma diagnosticarii defectiunii realizata prin utilizarea mijloacelor specifice in functie de produs, autovehicul, numarul de kilometri si data la momentul montarii si la momentul constatarii problemei aparute. Lipsa unui singur document atrage dupa sine respingerea cazului de garantie

In cazul in care cererea de garantie este acceptata, vanzatorul va lua una dintre urmatoarele masuri:

1.Repararea produsului

2.Inlocuirea produsului

3.Acordarea unei reduceri de pret, raportata la defectiunea constatata

4.restituirea pretului, in cazul in care produsul nu este functional si nici nu se poate repara.

 Garantia acopera o valoare maxima egala cu valoarea produsului.

 In situatia in care persoana care formuleaza reclamatia este un consumator, in sensul prevazut de lege, iar reclamatia care invoca lipsa conformitatii este intemeiata, vanzatorul va repara sau inlocui produsul in termenul mentionat la GARANTIA LEGALA DE CONFORMITATE, pct 3 de mai sus. In cazul reclamatiilor privind vicii ascunse, vanzatorul va repara sau inlocui produsul in termen de 15 zile calculate de la data finalizarii expertizei tehnice, conform art 13 alin 2 din OG 21/1992 republicata, in orice alte cazuri reclamatia va fi solutionata intr-un termen rezonabil care va fi adus la cunostinta cumparatorului de catre vanzator..

 

In cazul inlocuirii produsului in perioada de garantie se vor aplica urmatoarele reguli: In situatia in care persoana care formuleaza reclamatia este un consumator, produsul inlocuitor va beneficia de un nou termen de garantie, in orice alta situatie produsul inlocuitor va avea o perioada de garantie egala cu perioada de garantie ramasa pentru produsul initial.

 

RESPINGEREA CERERII DE GARANTIE

 

Nu se acorda garantie sau aceasta se anuleaza in urmatoarele cazuri:

  1. Produsul nu a fost montat intr-un service autorizat RAR conform tipului de autovehicul si de lucrare
  2. Produsul prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoiri sau actiunea unor factori externi (straini conditiilor de folosinta normale)
  3. Produsul prezinta o uzura mai mare decat cea normala
  4. Produsul se defecteaza in urma unui montaj necorespunzator
  5. Produsul a fost montat intr-un ansamblu cu alte produse defecte sau modificate
  6. Produsul prezinta deficiente din cauza unui accident de circulatie sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice)
  7. Defectiunea este cauzata de lipsa verificarilor la timp sau periodice conform specificatiilor producatorului autovehiculului sau al produsului.
  8. Nu au fost respectate instructiunile de montare, intretinere, depozitare si manevrare
  9. Cumparatorul nu prezinta certificatul de garantie eli sau celelalte documente mentionate la PROCEDURA DE FORMULARE AL UNEI RECLAMATII
  10. Produsele de uzura al caror longevitate depinde de timpul de utilizare al autovehiculului
  11. Produsul nu corespunde autovehiculului pe care a fost montat conform instructiunilor producatorului autovehiculului si/sau a instructiunilor producatorului produsului
  12. Produsul prezinta urme de deschidere neautorizate sau sigiliile existente au fost indepartate, desfacute.
  13. Defectiunea reclamata este minora, nu afecteaza in mod semnificativ functionarea produsului si nu impiedica utilizarea sa potrivit destinatiei
  14. Defectiunea reclamata nu se datoreaza producatorului sau vanzatorului

WEST INTELLIGENT SERVICES SRL

CIF: 43539980 – J05/54/2021

Despre noi

ANPC și SOL

Telefon: +40 745 312 399

Email: office@autopiesa24.ro

Adresa: B-DUL DACIA NR. 53, BL. AN49, AP. 23, ORADEA, JUD. BIHOR